Härlig dag

Gott snacks till det mesta: Räkor (skall helst skalas för hand vid tillfället).
Gott tillsammans m groddar o tomat: Ekologisk fetaost.
Gott på varm macka m lök o tomat: Whiskeysenap.
Längtar efter på morgonen: Lugn o ro tillsammans med mitt aprikos-bergamotte. Doften gör mig helt salig!

All the above tillsammans med ett Lostavsnitt = helt fantastiskt underbart!


Tack till Hannah och Nöjdhetsinspiration!
http://hannahsmellsliketeenspirit.blogspot.com/
- Hon är superduktig på att uppdatera dessutom :)

/Ladyn


Kommentarer
Postat av: Emelie



Ska jag ta åt mig av att Hannah är bra på att uppdatera? ;) Jag vet ju att jag är långt ifrån snabb på att uppdatera själv hehe



Hoppas du får en bra helg i regnet (eller ni kanske har bättre väder än vad vi har!)

Postat av: LadyXera

Emmie: Två inlägg på kort tid är bättre än tidigare! Alltså en klar förbättring, eller hur? :)



Här blåser det bara.. men det är uppfriskande!

2009-09-04 @ 21:40:56
Postat av: Hannah

Åh, tack! :D Kul att någon blir inspirerad! :D

Postat av: Anonym

trevlig räkmacka idag min älskade!

2009-09-17 @ 17:33:50
Postat av: Coen

Lost is so overrated, unlike the rest though.



How does one say in swedish? Jag älskar räkor?

2009-09-22 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback