Medium

Just nu har jag snöat in på Medium.

TV 4 visar repriser av tidigare säsonger omkring midnatt.
Jag gillar de snabba, ironiska replikerna. Bridgette ställer de mest klockrena frågor och har snabba svar på det mesta - I love her! Joe är så irriterande härligt logisk mitt i natten. Han påminner en hel del om min man på den punkten. :)

Sedan att serien har viss verklighetsbakgrund gör inte det hela direkt sämre. Extra plus är att Patricia Arquette inte är super-skinny, utan ser ut som vilken normal människa som helst. Och kärleken mellan henne och maken går inte att ta miste på.

Favoritavsnittet är so far där Allison drömmer att hon är en mentalpatient på 50-talet och där det senare visar sig att patienten verkligen existerat och då hade liknanade paranormal förmåga så som Allison själv.

Jag hittade the real life Allison DuBois's hemsida:
http://www.allisondubois.com/

/Ladyn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Medium är bra, var inne i en lång period när jag såg på det, men nu har jag inte sett det på ett tag. Jag gillar avsnittet där äldsta dottern drömmer om en prinsessa i ett slott vaktad av en drake, som verkar vara sant :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback