Speciell dag

Jag vill passa på att först tacka Linda för den genomkloka kommentaren i december.
- Tyvärr har jag inte kommit i väg till farbror doktorn än, men det finns i bakhuvudet hela tiden.

Fredagen den 16 januari då:

1. Flertalet personer var på jobbet innan åtta, vilket inte hör till vanligheterna.

2. Alla var gladare än vanligt.

3. Jag frostade av frysen, och chefen berömde mitt initiativ.
Sedan fortsatte jag med rengöring av kylen. - Den inte gjorts ren under de snart sex år som jag jobbat där! *skratt*

4. Det ringde förvånansvärt lite under den här tiden. Jag blev alltså inte avbruten lika ofta.

5. Jag tyckte det var kul att genomföra rengöringen - Skönt avbrott i de vanliga sysslorna.

6. Servicekillen (som just fixar våra vitvaror) ringde och var på extra gott humör.

7. Det blev en skön promenad i strålande sol på lunchen.

8. Jag hajade till inför insikten då jag för en stund kände att livet inte bara är ett enda stort måste. - Det var en främmande, men ack så behaglig känsla!

9. Fredag kväll innebär att lediga dagar väntar om hörnet :)

10. Malin ska på arbetsintervju!

/Fredags-Ladyn :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gôtt! Det är så det ska vara. Jämt helst!

Postat av: Emelie

Låter som en bra dag, sådana ska man ha oftare :)



Att ha folk runt en som är på gott humör hjälper nog trots allt, så det måste varit riktigt underbart med en dag när alla verkade glada ;)



Hoppas allt är bra!



Kram

2009-01-17 @ 23:45:37
URL: http://www.spellbound.nu/blog
Postat av: Linda med barnaskaran

Hej där!



Vilket uppmuntrande inlägg. :-) Jag blev ju nästan pigg... s



Hm... jag hör att vissa saker inte förändras och jag vågar påstå att vissa saker aldrig kommer att förändras. Att infinna sig på kontoret innan klockan åtta måste ses som en bedrift. ;-)



Hoppas att livet fortsätter att kännas ljust - men som människor vi är, kommer det säkerligen komma mörka dagar. Glöm då inte bort att plocka fram känslan som infann sig en härlig fredag...



Bamsekram!

//Linda

2009-01-24 @ 23:06:12
Postat av: Hannah

Som jag skrev i den gamla bloggen: nu kan man även som anonym kommentera i den nya bloggen! Varsågod! ;)

2009-02-15 @ 11:59:42
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Hannah

Haha, det blev lite fel URL! Måste tänka på det hädanefter! ;)

Postat av: Hannah

Ajajaj! Jag kan inte min egen bloggadress! NU SÅ! Det här var min sista spamkommentar! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback