Min man...

... är helt sagolikt fantastisk!

Han har nu städat i dagarna två. Och då menar jag verkligen städat: Torkat av köksluckorna, städat under badkaret, dammat av vardagsrummet och donat i sovrummet etc.

Jag blir sällan imponerad - men detta har lämnat mig mållös. 

Det är skönt att vistas hemma igen - Kan inte beskriva känslan mer än Wow!!! Inga dammiga hyllor som stirrar förebrående på mig när jag stupar i säng efter jobbet i stället för att torka av dem.

Nu lagar han visst mat oxå :D

/Lyckliga Ladyn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj oj oj! Det var mycket städning! Well done! Eller vad man nu säger på svenska.. bra gjort? :)



Jag behöver storstäda jag med, men jag behöver nog kunna gå först ;)



Och varför lagar ingen mat till mig???

Postat av: Hannah

Det är gôtt när karl'n gör jobbet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback