Ledig

Ladyn är ledig - det är skönt.

Det är mysigt att kunna gå upp att äta gröt med äggmacka. Härligt att kunna sitta och äta så länge jag har lust till det.

Solen lyser äntligen ute, tänkte sitta och läsa på balkongen sedan. Håller på med Den glömda trädgården av Kate Morton. Fantastisk bok så här långt.

Såg filmen Bedtime Stories med älsklingen i går.  Den var charmig helt klart. En av Adam Sandlers minst utflippade roller tillsammans med Keri Russels uppenbarelse. Bra kombination! :)

Bara vara... jag får inget nyttigt gjort. Men just nu gör det mig inget alls. Siktar på att få stressen i kroppen att lugna ner sig. Att hjärtat ska sluta rusa, att pirrigheten i varje nerv ska lägga sig.

Vår mysiga kissekatt!
"Titta, vad fin jag är, kan vi gå ut på balkongen nu då?"

/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Medicineman

det var nog helt klart Antonias tanke!



Jag älskar dig!

2009-08-05 @ 23:52:45
Postat av: Emelie



Vad söt hon är :)



Såg också Bedtime Stories häromdagen. Sådär lite lagom feelgood film hehe. Hoppas allt är bra annars och att du njuter av semestern :)



Kram

Emelie

Postat av: Hannah

Sorry! Visste inte att du inte ville att man skulle använda ditt riktiga namn. Emelie berättade det, så nu har jag ändrat det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback