Skulle vilja träffa...

Folk som man ser på tv eller läser om i böcker och tidningar, eller som på annat sätt är svårnådda...

Jag skulle vilja träffa:

Terry Evans - medium som medverkat i Det Okända på TV 4 plus.
Han har gård i Fanthyttan utanför Örebro. Dock har han ingen möjlighet att låta fler folk stå i kö för privatsittningar läste jag nyligen på hans hemsida. *suck*

Jag tycker han har en fenomenal gåva, oavsett om det kommer från andra sidan eller han 'bara' är duktig på att känna in människor. Han tycks alltid ha ett par kloka ord till övers. :)

Margit Sandemo - Ända sedan jag som 12-13-åring läste Nattens Demon (Tamlin och Vanja i Sagan om Isfolket).
Behöver jag förklara mer än så? 

Katie Holmes - Alltid tyckt hon är en duktig skådespelerska + att hon steg i aktning när hon i serien glömde Dawson och fick Pacey i stället. ;)
Det skulle vara härligt att bli god vän med henne. Och om det nu finns någon sanning i att det är så hemskt att leva med Tom Cruise kanske jag skulle kunna övertala henne att lämna honom? Hahah. :)

Mina mor- och farföräldrar - skulle gärna ha viljat träffa dem - och haft ett mysigt förhållande till dem om det varit möjligt. Jag har endast träffat min morfar en kort stund när han låg på sjukhuset.


Vem skulle du vilja träffa?

/Ladyn - in thoughts...


Kommentarer
Postat av: Emelie



Ingen aning om vem jag skulle vilja träffa faktiskt.



Och Tamlin... <3 <3 <3



Vilket påminner mig.. du läste aldrig min bok va? :P Fast tror ändå du kanske skulle tycka bättre om Jacob - han har bara en biroll i första och får en egen story senare hehe




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback