Fetstil på kommentarerna

Suck... jag har nu fått svar från bloggsupporten.

Det är ingen bugg - utan ett medvetet val att det som sägs på kommentarerna inom ** blir i fetstil medan stjärnorna försvinner.
Just för att... tada.. kunna kommentera i fetstil.

Med all respekt, vilken idiot kom på detta? Vart kunde man rösta om det här? Jag blev banne mig inte tillfrågad i alla fall!

Men ok, kanske jag som är gammalmodig? Jag har ändå varit aktivt online sedan 1997. ;)

... det retar mig lite fortfarande i alla fall! *muttrar á là gnällig tant*

/Tantalanta-Ladyn i fetstil


Ps. Dessutom hade de ju samma icke-bugg i själva blogginläggen, men det rättades till.
Logik AB?

Kommentarer
Postat av: Medicineman

tänkte bara säga att jag älskar dig!

saknar dig här hemma! här kommer lite fetstil

2008-09-10 @ 08:23:18
Postat av: Josef

Kul funktion !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback