Den 22 mars 2008

Hej bloggen!

Lite blandade kommentarer om den senaste tiden:

Kämpar med mat o vikt.
Jag som alltid sa att jag aldrig skulle bry mig så speciellt mkt om den biten. Jag har i stället fastnat i det på ngt bakvänt sätt. Känns tufft att så mkt på jobbet kretsar kring det bland mina kollegor. Antingen är de superhurtiga eller inte alls.

Ett år i lgh'n! Wow, tiden går otroligt fort! Trivs toppen, saknar bara den gröna naturen att promenera i.

Äntligen - övervägande fler nätter där jag inte vaknar kl halv fyra o är superpigg.

Ensam hemma i dag - älsklingen kommer hem först senare i kväll. Svärföräldrarna åkte hem en dag tidigare p g a stormrisk.

Vill gärna skaffa två honor till Algot o Egon, men älsklingen är inte vidare pigg på det, vilket jag iofs kan förstå.

Har handlat mer kläder - det var riktigt roligt faktiskt. Men det slår inte att shoppa böcker. *skratt* Jag har alldeles för mkt böcker som jag inte läst.

På tal om inhandling var vi på Mobilia med svärföräldrarna i går. Det blev ett fotbad - ett ickeplanerat inköp - dock ngt jag önskat mig sedan tonåren.

Glad Påsk!
 /Ladyn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju kompromissa... En hona så får de dela på henne! :P

Postat av: Hannah

Hej! Vad kul att du tittade in! :) Det var verkligen längesen. Jag vet inte om jag är "fenomenal" på språk, haha! Vad har Emelie nu sagt? ;) Och ja, jag bor i Skåne i alla fall. I Helsingborg, närmare bestämt, men jag åker till universitetet i Lund varje vecka. Säg till om du vill ta en fika någon gång, jag har ju skånekortet! ;) Ha det bra du med!

2008-03-26 @ 19:40:05
URL: http://www.metrobloggen.se/myownworstenemy
Postat av: Malin

Tänk vad tiden går snabbt! Redan ett år i er lägenhet! Fotbad är alltid en bra sak , OM det komemr till användning. Mitt gör det aldeles för sällan. =( Kram

2008-03-27 @ 12:28:45
URL: http://www.garfieldskrypin.blogg.se
Postat av: Linda med barnaskaran

Hejsan

Tack för uppdateringen! Härligt att allt verkar bra med er. :o) Är ledsen för att jag är dålig på att höra av mig just nu, men vi håller fortfarande på att landa efter flytten. Vi trivs dock jättebra så här långt... *ler*

Vi hörs vännen!

Kram
Linda

2008-04-04 @ 09:42:59
URL: http://bloggen.blogsome.com/
Postat av: Malin

Tack för att du alltid finns där och ställer upp. =)
Samt att du/ni är så förstående!
Massor med kramar

2008-04-21 @ 22:34:13
URL: http://www.garfieldskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback