Sjön utan namn

Senast lästa bok: Sjön utan namn av Kjell Johansson

Toppenbra bok, spännande berättelse, med ett slut som jag fick läsa om ett par ggr för att förstå - men till sist kom jag till en tillfredsställande slutsats.

Ska försöka hitta Huset vid Flon oxå - det ska vara föregångaren till ovan bok.

----

Sämst just nu: att blogg.se (publishme.se) fidiliduttat med * (stjärna / ggr-tecken) så att saker som sägs däremellan blir i fetstil och själva stjärnan försvinner.
Jag har framfört klagomål till dem och börjat använda ~~ i stället. Men det känns inte helt rätt! ~muttrar~

/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Den boken har jag itne läst, men visst är det jobbigt i bland när slutet är knepigt. =/

Hoppas allt är bra med Ladyn och att du/ni får en bra helg. =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback