Helg igen!

Hej bloggen!

Så var det helg igen - äntligen! (Dock blir det inget vin i kväll..haha)

Tack för alla kommentarer på tidigare inlägg - alltid lika roligt!

Malin:
Tack för senast!
Om du söker på Sylvia Likens på Wikipedia, så hittar du den sanna historien bakom filmen An American Crime.

Linda:
Jag har ännu inte läst böckerna om Pojken som kallades Det, men jag kan förstå din fascination för verklighetsbaserade historier. Sedan något år tillbaka  är jag inne på samma spår.
Så glad jag blev att du tittade förbi :) *stor kram*

Emmie:
Äntligen dyker du upp igen. Sluta försvinna hela tiden! *kastar en flytboj* Håll fast i denna!
Semester om 13 dagar och 23 timmar, inte för att jag räknar..hehe. Hoppas att du får en fin helg!
Ps. Utmaning: Se om du kan få dina dammråttor tama i stället! ;)

Tommy:
Du är skyldig mig en glass - eller åtminstone ett sms. *flin*

Älskling:
Amor vincit omnia. - Snart två år!
-
Nu ska Ladyn ut på balkongen och försöka kalla på solen!
Hmm... *sneglar på molnen*  Skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Emelie



Har du fått fram någon sol? Om du har hittat den får du gärna peka ut mitt hus åt den också!



Helg är alltid trevligt varken man jobbar eller inte, känns speciellt trots att jag är ledig alla dagar.



Dammråttorna behöver definitivt tämjas; helst med en dammsugare!



Snart semester!

Postat av: Malin

Hej!

Tack för det altid lika trevliga samtalet. =)

Gissa om Zuma är beroende framkallade =P



H Tackade för grattandet.



Din rad hade visst givit 4 rätt förra veckan om jag inte misstar mig. =)



Hoppas Ladyn får en bra vecka =)



Kram

2008-07-21 @ 12:07:38
URL: http://garfieldskrypin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas din/eran helg blir super bra oxh vilsam!

Hoppas att solen skiner hos dig lika mycket som den gör hos mig. =)

Kram

2008-07-25 @ 18:29:55
URL: http://garfieldskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback