Nääästan vår

Med lite god vilja är det nästan vår ute. Jättehärligt!

I två dar har det blåst mäktiga stormvindar utanför fönstret. Spenderade en stund på balkongen, och det var riktigt uppfriskande. Antonia var dock inte riktigt av samma åsikt, utan gick in frivilligt (!).
 
R har jobbat hela helgen, så det har funnit mkt tid för tankar - för mkt om jag ska vara ärlig.

I  går fick jag inte så mkt vettigt gjort och i dag har jag ännu inte riktigt kommit igång än. Men fåglarna ska ha sitt, och räkningarna betalas... det ska bara se till att bli gjort! (hörs det hur jag försöker peppa mig själv? *pust*). Skönt att solen lyser - det gör det hela lite lättare åtminstone.
----
Tänk att så lite krävs för att ställa livet på ända? Jag antar att jag fick det perspektiv jag tidigare efterlyst. Allt annat, speciellt jobbet, känns oviktigt i jämförelse.

/Ladyn


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för ett givande samtal =)
Har tom hittat min baddräkt nu, så får se om det blir den eller om det blir en ny i morgon!
Hoppas Ladyn får en bra vecka!
Kram

2008-01-27 @ 14:27:56
Postat av: Linda med barnaskaran

Hej!

Förstår att det är mycket att tänka på men du ska se att allt kommer lösa sig till det bästa. *ler*

Kram
Linda

Postat av: Malin

Hoppas Ladyn o Maken får en bra helg! Kram

2008-02-01 @ 13:55:35
Postat av: Emelie

Hej,

Ledsen att jag varit dålig på att kommentera, har varit lite borta med det mesta det senaste. Blev sjukskriven igen och har fått ta uppehåll från studierna och har inte riktigt orkat hålla kontakten med det mesta. Men här är jag! Jag är kvar, bara lite segare än vanligt! (och det blir jättesegt eftersom jag inte direkt var snabb från början :p )

Trodde våren var på väg här också men sedan blev det ju snöstorm! Fast nu har det mesta smält bort igen :)

Bailey hälsar!

2008-02-04 @ 16:05:24
URL: http://www.myspace.com/emmiefool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback