My own private hell?

ARGHS! Jag orkar inte mer!!!!

Har haft en avslappnad helg med älsklingen, kom faktiskt ut o gick solen. Mkt bättre än att ligga hemma o vara ledsen! :)

Så kommer jag till jobbet - och allt är lika jävligt igen:
Känslan av att vara konstant trött, att aldrig hinna med det som ska göras. Att försöka vara trevlig på telefon o mot besök. Att aldrig kunna vara ledig utan att kolla med minst 2-3 pers om de kan ta receptionen först.

Jag vet mkt väl att det finns folk som har det tusen ggr värre än jag. Men det är väl så att om man fastnar i samma spår är det svårt att få perspektiv på tillvaron. *suck*

Orkar inte heller ta itu med saker o ting för att få förändring... visserligen påtalade jag ju för chefen att jag tyckte vi borde anställa mer personal. Då kontrade han med att vi kanske kunde dra ner på receptionens öppettider. *skrattar o skakar på huvudet*
----
Förresten, hjärtligt välkommen till min namne som hittat hit!

Off and out!
 Ladyn

Kommentarer
Postat av: Linda med barnaskaran

Hej tjejen!

Åh och suck! Vissa saker förändras aldrig. Jag tycker det är otroligt bakåtsträvande att inte hörsamma sin personal mer, men vad vet jag? Jag är inte chef... ;o) Jag hoppas att du hittar en lösning, du ska inte behöva må så tant L.

Tack för välkomnandet! Det känns dumt att inte ha observerat att du har en blogg förrän nu. Men det är ju mest min egen förlust inte sant? *s*

Kram
Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback