GOTT NYTT ÅR!!!

Hej bloggen!

Nyåret firades in i går med raketer, riktigt fascinerande för mig som aldrig riktigt gillat dem (uppväxt med djur som har det jobbigt kring nyår) - Men faaen vad läckert det var!

Tack till K & P för en ypperlig kväll. Och älskling: Ett nytt år tillsammans med dig att se framemot. Älskar dig gränslöst!

- Smarrigt god smörgåstårta som älskling gjort  
- Antonia som återigen inte brydde sig om smällarna.
- Idioter som smällde av raketer från balkongen.
- Algot & Egon som inte heller stördes av ljuden, men än att de.. um.. sjöng till musiken vi spelade ;)
- Brorsan som ringde kl 01.00 o önskade gott nytt.
- P som fick ny läcker frisyr med hjälp av älsklingen.
- Johnny Cash - LEGEND!
- Ladyn herself som glömde avge nyårslöfte - lika bra det :)

Kram till alla goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda med barnaskaran

Hej där!

Men jösses! Du har ju också en blogg och det har jag HELT missat! Hm... vad kan jag skylla på? Småbarnsföräldersyndromet? ;o) Roligt - hit kommer jag givetvis fler gånger.

Skrattade gott åt ditt inlägg där bl.a. en viss förvaltare omnämns. Jag är ganska säker på att hans initialer INTE är SG! *s*

God fortsättning!
Kram
Linda

Postat av: Malin

Bättre sent än aldrig!

Tack för pratsutnden!
Ser fram emot vårt besök hos er!
Och drunkna inte i jobbet!!
Det är inte skoj att höra andra vara deppiga. =(
Så sköt om dig och en massa kramar!!

2008-01-10 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback