Underbart!

Ja, det är underbart att vara ledig från jobb - en hel vecka!

Positivt:
Ny hårfärg
hos frisören.

Alla småsaker fixade i lgh'n av vår fenomenale fastighetsskötare.

Den nya spiskåpan kom i går - vilket lyft till hela köket!

Kontrolluppgifter ang försäljningen av tidigare lgh som visade sig vara korrekta trots allt.

Skatteverkets hemsida med OCR-generering för betalning av skatt (Ladyn är en laglydig medborgare..hehe).

Min numera exkollega som modigt följde principen och slutade sitt jobb häromdan.

Härligt telefonsamtal m Malin = ännu bättre humör.

Emmie som kommit lagom till våren - du har varit saknad! (Det är nästan vår i alla fall, ok ok?)

Min namnes klokhet o stöd - utan dig hade jag fortfarande varit ovetande *skratt*.

Sist men inte minst: Promenad i strålande solsken o bitande vind - It's good to be alive!

Till min käre make: Jag älskar dig alltid - tack för att du finns!

/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med ny hårfärg nu när våren är på väg! =)
Hoppas Ladyn får en bra vecka och att inte allt för mycket jbb ligger och väntar.
Kram

2008-02-10 @ 11:06:44
Postat av: Putte

Hallå Ex Kollega!

Hoppa att du vet att det inte är meningen att ställa till det för någon av Er där uppe, eller jo för vissa e det kanske, tyvärr drabbar det väl andra!...

2008-02-10 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback