Underbar lördag

En helt fantastisk lördag i älsklingens sällskap!

Ny kort frisyr och helblonderad - första gången på länge jag inte haft ångest varken på väg till eller från frisören. De är superduktiga på Dark & Bright på Spångatan! (Och nej, jag får inga pengar för att göra reklam för dem... hehe).

Brunch intogs därefter på cafét vägg i vägg (passande namn: Café Next Door). Vidare en tur till Triangelns köpcentrum (Eller DC - Domus City som det en gång för länge sedan hette och som många skåningar kallar det fortfarande.)

Nya, snygga kläder från Joy och Sisters. Jag är helnöjd! Dessutom kom jag i håg att köpa en klädrulle, då jag ännu inte lyckats hitta den hemma som ska vara full med tejp..(letat febrilt) *skratt*

Eftermiddagen avslutades på Videomix (världens bästa och största sortiment av godis) Två köpfilmer (Bl a Little Britain säsong 1 (hoppas hypnotisören är med redan där - "Look deep into my eyes, look deep into my eyes...") samt tre hyrfilmer som vi kan njuta av en hel vecka.

Bonus: Fille tittade upp på jobb i veckan, har inte sett till honom på evigheter. Vi bestämde att vi ska träffas över en fika nästa vecka och snacka massa goja.

Tusen kramar till alla goa vänner!
Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skön lördag du verkar ha haft! =)
*Avis*
Vill se bild på nya håret. =)
Hoppas filmerna är/var bra!
Ha en bra vecka!
Kram

2007-09-16 @ 19:21:53
Postat av: Emelie


Jag håller med! Bild på nya håret! :)
Och angående blogg.. jag skriver inte på svenska och alla jag tittat på på engelska har tyvärr signup. Och myspace använder jag även till annat så den funkar bra för mig. ;)
Hur var filmerna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback