Maximum overload!

Hej hopp!

I lördags fick jag njuta av min bröllopspresent: Ansiktsbehandling Lyx. Helt fantastiskt underbart! (Och det är heeelt rätt att unna sig något som är till för bara en själv - stort tack till maken som ordnade presenten!)

I går försökte Malin och jag nå varandra på tele, men det gick inte så bra. *skratt* Skam den som ger sig!

Läser just nu En flicka som kallas Alice (Magic Hour). Bästa boken i sommar var dock Joy Fieldings Hotet från en okänd (Don't cry now har jag för mig att originaltiteln är). Thriller med oväntade vändingar - toppklass!

Nu måste jag tillbaka till mina zillioner fakturor (ljuspunkten är dock att de inte belastar min privatekonomi:).

Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skönt att bli / få skämma bort sig ibland. Något man gör alldeles för lite. =)
Japp.. alltid skoj att ringa om varandra, så väntar på att vi kan talas vid. =)
Jag har hittat något nytt i bokväg.. Cd/mp3 bok. bra när man promenerar bla.
Inte kul att du fortfarande har mycket på jobbet.=(
Men skönt att det inte belastar din ekonomi. =)
Skulle inte vara såå skoj va?! =)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback