Vackert väder

Soligt och fint ute, björken börjar få gula blad så smått.

Än en gång undrar jag vart tiden tar vägen? Har jobbat en hel del övertid på jobbet, men nu ser jag äntligen ljuset i tunneln. Min kollega hjälper mig med konteringen av fakturor. Det som normalt tar två dagar tillsammans med receptionen, fixar han på en halvtimme. *ler*

Maken
(jag älskar dig!!) har skaffat en maffig tatuering i samband med tatueringsmässan här i Malmö. Den är jätteläcker! Där hittade jag i övrigt en öl jag gillade skarpt. :)

Ni efterfrågar bilder - det kommer.. så småningom. *blink*

Pratade med Malin på tele i går - grattis till nya fina lgh'n!

/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Emelie


Ja! Bilder!! På tatueringen också ;)
Grattis till Malin o lägenheten förresten :) Jag letar också, men man har ju inte råd med så mycket när man studerar, hehe.. Men får se om jag kan hitta något, ska och titta på en imorgon.
Vad var det för öl du gillade? Själv har jag fortfarande inte lärt mig att gilla smaken av öl.. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback