Då ska vi se...

Ladyn is back!


Allt började den 8 sept...
- Sista pillerdagen
- Ansiktsbehandling som höll i sig en och en halv månad framåt.

Den 15 sept:
- Extreme Makeover! Wooha!

Efterföljande vardagar:
- Jobb och ännu mer jobb.

Helgen 29-30 sept:
 - Älsklingen skaffar helläcker tattoo!

Följande helg:
- Pappa kommer på besök!
- Danne blir inlåst i vardagsrummet över natten. Försöker påkalla vår uppmärksamhet genom att ringa till vår hemtelefon - som just då råkar ligga på bordet i samma rum..hehe
Sms därefter: "Skulle ni vara så rysligt vänliga och låsa upp skjutdörren?" (Jag skrattar så tårarna rinner fortfarande...!)

Personalmöte 15 okt:
Äntligen lättas arbetsbördan, inblandade informeras. Jag ser ljuset i tunneln.

Helg 20-21 okt:
- Svärföräldrarna kommer på långhelgsbesök!
- Jag och svärfar på går till Teknikmuseumet i Malmö - vi avslutar eftermiddagen med ett besök på Videomix och inhandlande av 1 kg lösgodis.
- Extrem deppighet, orkar inte ha människor omkring mig. Vill ha tyst och lugnt. Pizza avhjälper den värsta nedstämdheten tillfälligt.

Pågående helg:
- Lugn och ro. Tid för eftertanke och lättlagad mat ;) Älsklingen har spelhelg i Landskrona.

Tack alla vänner för er omsorg och era uppmuntrande ord!

Malin:
Alltid kul att snacka med dig!
Emmie: Jag hoppas saker och ting vänder för dig. Du vet var jag finns om du vill ha stöd. (Grattis till lgh'n!!!)
Kicki: Hang in there - you and me and the inplastning av gerbera fanimej! :)
Fille: Snart ensam framför *host* filmerna på tv'n. Skönt va? :)
Pada: Stunder fyllda av charmig humor.. och whiskey!
Aborre: Festis! :D
Putte: Tack!
Älskling: Love you endlessly!

I övrigt är Ladyn sugen på potatisgratäng.. *s*

Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glad att du mår bättre nu. Jag vet hur det är med folk runtomkring. En annan blir ju smått galen av att bo hos mamma... hehe.. Alldeles för gammal för sånt ;)

Postat av: Fille

hoppas det är lugnt på jobbet nu

ja, de blir skönt "valpen" och jag är trötta på varann
de kan va trevligt klappa honom ibland
men allting har sin tid

vi ses på lördag
/
Filbert

2007-10-30 @ 11:57:41
Postat av: Anonym

Amor vincit omnia et nos cedamus amori

2007-10-31 @ 21:01:44
Postat av: Pada

Fille för tusan. Klappa valpen...låter inte bra! Men du verkar lite trött på honom ibland...så är det när man driver bordell förlåt hotell.

2007-10-31 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback