Bloggen firar 1-årsjubileum!

Japp, i dag fyller bloggen 1 år! Hipp hipp hurra!

Har precis talat med Malin på tele - alltid trevligt! Håller tummarna för det du ska genomföra. Jag VET att det kommer gå bra!

Gårdagskvällen spenderades på Möllan tillsammans med älsklingen och två vänner. Åt supergod Texasburgare där. Dock hade de inte ölen jag uppskattade på Tatueringsmässan - Staropramen (stavning?) Men det fick bli vin i stället (funkar alltid;)

Vi fortsatte hem till oss och avnjöt Gajol-shots och lyssnade på VH1. Älsklingen har dessutom fått en dryckesbroder till att dricka whiskey med. :)

Sov läänge i morse - skönt med en riktigt lugn dag.

Ha en fin kväll!

Yours truly,
Ladyn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en trevlig kväll. Men.. jag måste få fråga.. vad är en texasburgare? På vilket sätt är den annorlunda från en vanlig hamburgare?

Själv har jag suttit med hemtenta i sista minuten (som vanligt!) Livet som student är nog inte det som passar mig bäst - sista minuten person som jag är.. hehe

Postat av: Medicineman

Staropramen stämmer fint min älskade!
en sån helg får vi ta och göra om igen eller hur?
Jag älskar dig

2007-11-05 @ 16:25:33
Postat av: Malin

Grattis bloggen!

2007-11-06 @ 13:39:26
URL: http://garfieldskrypin.blogg.se/
Postat av: filbert

grattis och tack för senast

2007-11-08 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback