Väntan...

Lördag i dag... sön, mån, tis, ons och sedan torsdag eftermiddag! Just nu går vi bara i väntans tider (på lgh'n alltså - inget annat!).

Gav upp att försöka sova ungefär en timme efter att maken åkt till jobb, läste Raija-bok i stället (har börjat på den allra sista nu). Käkade lite hårt bröd, men var lika hungrig i alla fall, så det blev paj efter ett par timmar oxå. Alla våra kökssaker är nedpackade :) Älsklingen fick ett ryck i torsdags och fick ner allt i kartonger.

Färdigmat i ugn blir jättegott (jämfört med mikro). Jag äter det så sällan annars och kompletterar med egna grönsaker, så då tycker jag det är ok. Har kollat på ett par avsnitt "Du är vad du äter", därav att jag är aningen matfokuserad just nu. Föredrar den engelska serien framför den svenska dock. Anna Skipper har en hel del vettigt att säga, men en del bör oxå tas med en eller två nypor salt.

*skratt*
Hur kommer det sig att skräpmat är dubbelt så gott som när ovan tv-program visas förresten?

Enorm huvudvärk i dag, men det går väl över nån gång. *mummel*

Dille på ett patiensspel m 10 olika på datorn just nu. Och då är det inte bara de vanliga patienserna.. hurra hurra! Emellanåt blir det lite Pinball oxå. *aningen spelberoende då o då*

Skönt att vara ledig i vilket fall som helst!

Ladyn - awaits Thursday afternoon

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skoj att ni snart får lägenheten! =)
Undrar bara hur er kisse kommer att ta det. Alltid lika skoj att flytta katter, iaf våra som ibland tycker att ända trygga platsen är under badkaret!!
Hoppas du får en skön helg och att veckan flyger fram så att ni får nycklarna snart! =)

2007-03-10 @ 18:13:45
Postat av: Emelie

Oooh! Flytta! Det vet jag hur man gör!

Jag flyttade nyss ett helt lass från Holland. Det var inte helt roligt, men nu är det i alla fall gjort!

Du får ta kort på nya lägenheten när ni blivit lite installerade (:p) så vi får se hur det ser ut. (Med vi menar jag uppenbarligen jag.. men jaja.. du förstår hinten..)

Postat av: Malin

Kort på nya lägenheten skulle vara kul att se! =)

2007-03-12 @ 03:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback