Monday Monday

Så är jag åter på benen efter en veckas intensiv förkylning / influensa. Livet kändes kasst emellanåt, men älsklingen fanns alltid där och plockade upp mig. - Jag älskar dig gränslöst!

Jag gjorde ett försök att jobba i torsdags, men kollegorna tvingade hem mig efter ett par timmar. *skratt*

I dag har jag pratat med brorsan! Han berättade att de väntar barn till slutet på juli. - Dock blev jag inte särdeles förvånad, då det som sagt är väldigt många som är gravida just nu. ;)

Peter hade fått sitt paket med posten redan i dag, så han var glad förstod jag när jag talade med honom. Han nämnde oxå att han älskar Star Wars, så det får bli ngt att ha i åtanke till nästa födelsedag.

Stort tack till Malin som kommenterar inläggen flitigt. :) Hoppas allt är väl med dig o sambon!

Ladyn (10 dagar kvar...!)

Kommentarer
Postat av: Medicineman

jag kommer alltid att plocka upp dig!
Jag älskar dig!

2007-03-08 @ 07:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback