Jobb

Ekonomichefen är på kurs under förmiddagen, min trainee jobbar i receptionen - bästa förutsättningarna för att kunna arbeta ordentligt. Ingen telefon som ringer och ingen som påtalar att man helst skulle ha utfört massa saker redan i går.
Men det är precis som luften har gått ur mig, jag orkar inte mer, huvudvärken dundrar och svarar inte nämnvärt på Alvedon.

Fotograferingen gick bra i går sa maken. Men nu ekar det riktigt tomt hemma, då två bokhyllor är nedplockade.

Hmm, nu är ekonomichefen visst tillbaka och om tjugo minuter ska jag ta receptionen igen...ser ni det svarta molnet som hänger över mina axlar? Jag kan nästan känna det.

Drömde en intressant dröm i natt:
Vi var ett gäng som blev jagade typ Lost-style och fick lösa massa gåtor för att undgå det som nu förföljde oss, hela tiden lyckades vi komma undan, även om det ofta var på håret, precis som det är i filmer och serier, the good guys har en del motgångar, men lyckas ta itu med dem.

Ladyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback