Så sugen

Jag är såå sugen på nya lgh'n just nu. Kan knappt bärga mig till älsklingen och jag får flytta till den! Det är bara 36 dagar kvar, men vem räknar? *S*

Måste ta mig i kragen och åtminstone påbörja planering o städning inför visningen i helgen.

I går hade maken och jag en härlig myskväll med underbar mat och två avsnitt CSI, frustrerande bara att det var ytterligare fortsättning på programmet. *mummel* Måste vänta till nästa måndag med andra ord.
Men Lost sänds idag enl ABC.com. Det slutade rätt så spännande sist jag såg har jag för mig. :)

I övrigt en trötter-dag där allt går i ultraslowmotion (t o m klockan, men det är kanske inget ovanligt fenomen för andra heller?)

Back to work,
Ladyn


Kommentarer
Postat av: Malin

Så skoj att ha en flytt att se fram emot. =) Det är ett av mina stora intressen.. =P (Enligt vissa i min omgivning)Ang visningen: säljer ni privat el genom mäklare?
Visst slutade CSI skumt!
Ha en bra fortsatt vecka

2007-02-07 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback