Ödets ironi

Jag vet inte annars vad jag ska kalla det - jag som ville gå hem från jobb i går..

"Be careful what you wish for"
heter det ju. Sedan sen eftermiddag igår har jag fått vad jag hoppas bara är matförgiftning och inget annat. Har inte TID att vara hemma från jobb. Är inte så förtjust i att jobba helg, även om jag oftast får undan mer på en dag än på en hel femdagarsvecka.


På den ljusa sidan kan nämnas att jag får vara hemma o kela med Antonia (fåglarna är inte så mkt för det där med gos o kel *s*) Hon lät mig till o med sova på morgonen (efter vissa ... hmm duster oss emellan) till sist kom hon helt sonika och la sig att sova bredvid mig, trots att det var mer ljust än mörkt ute.

I dag har älsklingen och jag varit gifta i ett halvår.
- Min kärlek till dig växer fortfarande, älskade make!

Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på er Halvårsdag! =) Med förhoppnig om tillfriskning snarast! =)

2007-02-20 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback