Barn

Väldigt många är gravida för tillfället:
Min exkollega, min kollegas fru, min svägerskas syster och vår granne. (vilket kan vara förklaringen till varför vi inte hört dem ha sex lika ofta:) Tillråga på allt var tjejen på Mobilia som bad att få Metron gravid.

Älsklingen börjar bli märkbart nervös, men jag vill fortfarande inte ha barn! (Nu har du det i skrift oxå). Så han i det närmaste avkrävde mig löfte häromdagen att jag inte ändrat mig. *skratt*

Jag förundras bara över livet, det ÄR stort att få barn! Min exkollega delade sina tankar med mig när hon var gravid med sitt andra barn och det gav mig en annorlunda inblick i det hela.

Ha en fin kväll!
 Ladyn


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hörru du! Är ni inte riktigt kloka! Klart ni måste skaffa barn någon dag. =) Dom är ju såå söta när de skriker och spyr upp saltlakris från lastbilsflacket. *Blink*

2007-02-07 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback