Ett år och fyra månader...

.. så länge har jag o min man varit gifta - just precis i dag :).

Julklappsinhandlingen är avklarad.

Kylen är proppfull med julmat, då vi ska ha julen hemma i år. Men vi skulle utan problem kunna utfodra ett helt kompani.

Lyckad kväll hemma hos Pada (OBS! Bara ett D) med en hel bag-in-box till mig och öl till Ronnie. *cred för det* Så nu har Ladyn fått se Bunkeflo by night oxå.

Alldeles för mycket stress på jobb - vilket jag först nu kan erkänna. *ser ljuset i tunneln än en gång*

Fantastisk = min man. Han ställer upp i vått o torrt. Jag kan skatta mig lycklig, speciellt som han plockar upp mig varje gång jag är ledsen (vilket har varit gaanska ofta den senaste tiden). I dag är jag dock glad och ser fram emot julen.

/Ladyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback