Msn, p-piller och melonsnaps

Hej kära blogg!

I dag kom Danne på besök och då fick vi anledning att prova melonpolkagris-snapsen.  
Nu är jag alldeles ensam hemma, vilket är skönt, speciellt som jag vet att maken är i gott sällskap. ;)

Jag läste allt jag kunde hitta på i-net ang Desolett. Jag blir nästan mörkrädd när jag förstår hur mkt av problemen som antagligen kommer av p-pillren. Läste om en tjej som kände sig folkilsken av pillren... just ordet tilltalade mig, för det är verkligen så jag känner emellanåt. *skratt*

Härliga konversationer med Nonne och Malin på Msn, jag har så roligt att jag skrattar högt (grannarna får gärna tro att jag är galen - det bjuder jag på!).

Parapsykologiprofessorn på Lunds universitet har halkat in i mitt liv igen - vi möttes av en slump häromdagen.
Han är en spännande människa att prata med, kan inte sätta fingret på det riktigt, men det kan möjligvis ha att göra med att hans ämne på visst vis berör mitt intresse för andar och paranormala fenomen.

Ladyn - som nu varit gift med sin älskade make i 369 dagar.

- Du är mitt allt, jag älskar dig gränslöst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp... ibland undrar man vad grannarna tror om en när man chatar med vissa. ;-) Hade en fin dag i Nora och kom hem med 16 "nya" filmer. Inte dåligt alls! =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback