Tack!

Tack alla vänner för ert stöd!

Störigt är att kommentarfunktionen inte funkar som den ska, hoppas de får rätt på det snart. *mummel*

Ja, jag är ledig på Valborg. Haffade chefen i dörren och frågade. Han hade missat mitt mail, men roade sig med att svara på det strax innan det var dags att gå hem.

Känner mig mest bara trött. Har inte gjort ett endaste dugg vettigt i dag. Trötthet har så många ansikten... Men förhoppningsvis blir det bättre på den fronten när träningsmaskinerna kommer.

Vet i alla fall att tvättmaskinen kommer i slutet på nästa vecka!! Tänka sig - tvättmaskin HEMMA! Den har dessutom en inbyggd torktumlare, så kan knappast bli bättre (om nu allt funkar som det ska - peppar peppar).

Rörande fronten ang light-cola o andra light-produkter: Ladyn är enveten motståndare mot allt som är light. Tror på att äkta vara är bättre för kroppen (om än i mindre mängd möjligtvis).

På tapeten just nu:
Skor - jobbigt
Kläder - aningen mindre jobbigt än ovan rubrik.
Inte mer böcker - läsa de jag har först.
Mer pizza - lycka! Matberoende eller så? Näää...

Emmie:  Lycka till med vovven, dagarna närmar sig med stormsteg. :)
Malin:  Kramar - hoppas solen skiner på dig.
Filbert:  Du är fortfarande skyldig mig för drinken..hehe.
Tommy:  Show me the... eeh.. licorice truck!! *S*
Älskade make:  Amor vincit omnia - all min kärlek till dig!

Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Har tvättmaskinen kommit? Skönt att du fick vara ledig. var maken ledig oxå? Själv fullt upp, läs blogg! =) Ha en bra helg! Kram

2007-05-04 @ 13:48:12
Postat av: Emelie


Ja nu är vovven här och allt går bara bra än så länge. Han kommer bra överens med storasyster Bella och de leker gärna tillsammans ute i trädgården. :)

Jobbigt att du är så trött jämt. Vet hur det är, fast här börjar det äntligen bli lite bättre. Men har fortfarande svårt för att ta mig för och komma igång att göra saker.

Du får ta med maken och komma och hälsa på mig o Bailey i Ed en helg i sommar ;)

Om du är emot Cola Light får du väl ta Cola Zero :p Lillebror Jocke påstår att den är godare än den vanliga!! Själv trot jag inte att nåt sånt är möjligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback