Down below


Pust, suck och stön...
Jag har egentligen ingenting emot måndagar - men jag är så himla trött på att sömnen spökar. Det är nog ingen som fattar hur det drar ner humöret till absoluta botten (kl 9.30 ca).

------

Efter lite mat försvann den envetna huvudvärken, samtidigt som jag fick mer gjort på jobbet än jag trodde jag skulle hinna med. Det gör en hel del för humöret det! *glad igen* Väl hemkommen hade älsklingen förberett tacos och det var såå himla gott! (länge sedan sist också!)


Nej, egentligen önskar
jag att det var helg igen. Så mycket jag vill och inte vill (läs: måste få undan).
Jag började på den 20:e Raijaboken, bara för att inse att det var 24 av dem jag läste för länge sedan. *grrr* Känns lite irriterande.. *skratt* Nåväl, skam den som ger sig!
I går övertalade älsklingen mig till att bli blond förresten. Häftigt, det var ganska länge sedan sist. :)

 Ladyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback