Tillbaka på jobbet

Puh... vilken ångest jag hade i går över att komma tillbaka till jobbet. I morse när Ronnie gått till jobb varvades huvudet med diverse tankar som gjorde att jag inte kunde somna om överhuvudtaget.
Men nu är jag på jobb och förmiddagen har varit ok. Men helst vill jag hem och sova!!

Lämnade Antonia på djursjukhuset i morse för sterilisering. Det kom då in en kille vars hund tyckte alla katter var jättespännande, dock förklarade han för hunden att den inte skulle äta några katter i dag. *skratt* (Det var ju för väl det!).

Talade med Lindas Oliver som svarade i mammas tel med ett Hej mormor! Jag förklarade för honom vem jag var och det bekom honom inte det minsta, utan han forsatte att prata på. Kul att han hade så mkt att säga. *glad* Vet inte säkert om han kom i håg att han hjälpte mig i receptionen. Men han svarade i alla fall att han gjorde det. :)

Nåväl, back to all the invoices.

 Ladyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback