Så verkligt.. - Klippt från min dagbok på Lunarstorm Sön 22 aug 2004 -


Så verkligt..
Sön 22 aug 2004 10:59
Övrigt, 13 läsare totalt
Hallå hallå, så sitter man här igen!

Jag drömde i natt att jag var på en fest på Sofielundsvägen, bara det att det var ett stort hus på landet. *skratt* Solen sken och folk fortsatte droppa in. Helt plötsligt så kommer han. Hans blickar på mig, han närmar sig, och jag dras till honom som en mal till ljuset. Han är underbar.. han vill vara med mig hela tiden, mysigt mysigt.. han lindar sina armar om mig och jag känner mig trygg där.
Jag vaknar med hans ansikte på näthinnan, så pass levande att jag undrar vart nånstans han finns på riktigt...

Ladyn



Tillägnad dig, min käre make.
- Jag är övertygad att drömmen handlade om dig - ett par månader innan du fick syn på min colaburk på Lunar.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback