Pivottabell

1 december: Jag har lyckats göra en pivottabell i Excel. JIPPI!
Det gäller att ta vara på de små ljusglimtarna. :D :D


En månad kvar av detta året. Jag använde år 2010 i skrift för första ggn i dag. Kändes lite magiskt faktiskt.

20 dagar kvar till att ljuset vänder tillbaka. - När får vi en kalender för att räkna ner till Vintersolståndet???

13 dec ska jag till Friskis på träningspass och på lördag ska maken o jag till Danmark och haaaandla kläder.

18 dec är det juuulfest. I år har jag bannemig krypavstånd hem, hihi.

Funderar på inspelningsbar HD-box och mer filmkanaler. - Kostar mkt pengar, men sedan Canal Digital la om utsändningarna ytterligare så hänger inte TVn med på hastiga rörelser. Då spelar det ingen roll hur mkt Full HD ready den är om inte alla förutsättningar finns.

Konsumtions-Ladyn försöker sansa sig litegrann och har även bestämt sig för att bidra till ett gott ändamål:
http://hannahsmellsliketeenspirit.blogspot.com/2009/12/till-alla-som-har-ett-hjarta-hjalp.html


/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Hannah

Som sagt, STORT tack! Underbart!

Postat av: Emelie



Hoppas att du mår lite bättre nu. Vi har haft frost på alla träd och marken nu i två dagar, det känns lite roligare än svart och blött som det varit i flera veckor hehe



Grattis till att du gjort en pivottabell! :P



Ha det så bra!

2009-12-02 @ 23:11:07
URL: http://www.spellbound.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback