Örebroresa

Taxi Leffe och Leffes hotell med utmärkt service. *skratt*
Att bo hos pappa o Yvonne gick över förväntan. Vi blev själva lite sugna på större lgh. :D

Arn 2 på bio med Malin o Tommy. Sedan vidare till den grekiska restaurangen Efisos. Underbar servitör med svar på tal! 

Kicki - fick se hennes superfina (och nystädade) lgh!
Höjdpunkten var dock när vi gungade på lekplatsen. Hon sa ngt om att vi förstört hennes image på gården för gott. Undrar vad hon menade med det? ;)

Jag bad dessutom pappa att lära mig stryka. - När så ett av hans favoritprogram började på tv kontrade han med att det var roligare att titta på mig än på tv just då.. *hmm*

/Ladyn


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!



Tänkte bara höra ifall du har fått inbjudan till vår halloweenfest? :) Eftersom du inte har facebook fick jag skicka till din e-mail! Jag hoppas bara att det var rätt adress! Ha det bra!

Postat av: Emelie

Men det är ju klart att man ska gunga på lekplatsen!!



Stryka är det tråkigaste jag vet tror jag - så fortsätt att inte kunna så har du en bra ursäkt! :P



Nästa helg är jag i Lund från Torsdag till Söndag morgon. Antar att det är lite svårt att hinna träffas, om ni inte vill komma på lilla syster ysters halloween fest då.. hehe



Och angående kompisen som har fått barn så är hon gift. Men hon är tysk/nyazeeländare och hennes man är holländsk. Men det är lite blandat med giftermål och så - en del gör det och andra inte verkar det som.

2008-10-16 @ 20:39:47
URL: http://www.spellbound.nu/blog
Postat av: Malin

Får tacka för det trevliga Biobesöket med super god mat efteråt. =)



Hoppas er helg varit bra så ska jag försöka slå en signal i morgon =)



Kram

2008-10-18 @ 23:46:18
URL: http://garfieldskrypin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men gud, är ni galna?! Jag trodde ju att du skulle skicka något till Emelie! Tack så jättejättemycket! Supergulligt av er och absolut inte nödvändigt! Men vi tackar och tar emot, för vi handlar på IKEA hela tiden! Tack igen! :D

2008-10-21 @ 18:27:45
URL: http://www.metrobloggen.se/myownworstenemy
Postat av: Malin

Tack för ditt stöd och uppmuntran =)

2008-10-26 @ 12:57:57
URL: http://garfieldskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback