Lyckad dag!

1. Jag kommer i väg fem minuter tidigare till jobbet (det är mycket tid på morgonen!)

2. Det är grönt på samtliga övergångsställ - bara att knata över.

3. Nonne meddelar att hon fått barnpassning och således kan komma o hälsa på i morgon. :)

4. Hämtar paket och lämnar företagspost strax innan lunch medan min kollega passar recep - det är bara EN person före i kö!

5.Jag och min kollega bjuder gemensamt på vaniljglass o jordgubbar till fikat - mums mums!

6. En av våra kollegor ger oss varsin blomma med tanke på stundande morgondag - kul överraskning!

7. Pappa för över födelsedagspengar - välkommet tillskott i kassan!

8. JAG FYLLER ÅR I MORGON - hipp hipp hurra för det är min födelsedag :D

/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Det lät some ne lyckad fredag! =)

Hoppas din födelsedag blev MINST lika lyckad/trevlig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback