Helgen som gick

Hej allesammans!

I helgen såg jag "Morgon Pålsson - Världsreporter" på bio. Filmen var mkt bättre än jag förväntat mig, så det var trevligt. Dessutom blev det en halv pizza på Via Veneto - mycket mumsigt.

Dock fastnade älsklingen i Danmark på väg hem från jobb, p g a att ngn lämnat ett mystiskt paket på spåret. Det visade sig att det inte var ngn bomb i alla fall.

I lördags kom jag faktiskt upp på stan o handlade lite kläder. *duktig* Jag törs knappt erkänna det, men jag tycker inte att det är ngt vidare att handla varken kläder eller skor. *skratt* Så därför var det en stor bedrift från min sida.

Nu ska jag bara se till att lägga upp längden på byxorna, så jag kan använda dem oxå. :)

Söndagen städade vi lite grann, sedan kollade vi på "Disturbia" och "Bristande Bevis" på dvd. Den sistnämnda m Anthony Hopkins, där han gjorde en fenomenal roll liknande den i När Lammen Tystnar. Tänk att erkänna mord - o sedan komma undan med det. Skickligt!

Linda: Jag hoppas det har gått bra med flytten!
Malin: Snart dags för Malmöbesök - eller hur? :)
Emmie: Skaffa en blogg som jag kan kommentera på! (Bojkottar Facebook o My Space).

Åter till jobbet!
/Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Skoj att ni varit på bio!
Hm.. inte bra med mystiska paket, men skönt att det inte var en bomb!
Bra att du kom i väg på shopping tur. Hoppas du hittade något skoj. Håller med dig om att det inte alls är något skoj att handla vare sig kläder eller skoj, bara ett ont måste.
Skulle vilja se "Bristande Bevis" =) och så klart det närmar sig ett Malmö besök! =)
Kram

2008-02-25 @ 14:12:58
Postat av: Emelie

*pekar på URL*

Jag har också precis sett Bristande Bevis, älskar Anthony Hopkins. Såg I Am Legend också, lite speciell film - inte helt fel.

Imorgon ska jag upp till Örebro och i helgen ska Jocke och jag gå och se Sweeney Todd på bio, något som jag ser fram emot :)

Postat av: Emelie

Ville bara lägga till.. att det där "lägga upp byxorna också innan man kan använda dem" känner jag igen.. varför kan de inte sälja byxor för oss som är lite kortare i rocken för? :p

2008-02-26 @ 00:15:46
URL: http://lackwit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback