Oj!

Jag fick precis besök på jobbet av Jan o Björn, två av pappas gamla kollegor!
Det visade sig att de är på Livsmedelsmässa på Hilton i dag, så hade pappa visst beskrivit var jag jobbade, så de tog sig en promenad hit (mindre än 5 min gångväg) för att säga hej.
Helkul att träffa dem, jag har inte sett dem på säkert 12-14 år!
Vilken underlig känsla att höra Jan presentera sig i porttelen också.. *ler*

Allt har gått toppenbra med flytten och gamla lgh'n. Jag återkommer när det finns lite mer tid. Fullt upp på jobbet just nu, och inget i-net hemmavid på minst 3 veckor till.

Kramar!
 Ladyn

Kommentarer
Postat av: Malin

Skoj med besök! =)
Inte så roligt att ni inte har internet hemma på ett tag... =(
Men skönt att höra att flytten gick bra!
Härligt med vår ute. (Även om jag sover bort dagarna... )
Kram

2007-03-28 @ 10:19:18
Postat av: Emelie


Hann inte kommentera på det gamla innan en ny blogg var uppe :p

Ser fram emot kort på nya lägenheten! Och jag vet precis hur det är med att flytta! Jag har fortfarande 20 lådor kvar att packa upp! (fast några av dem ska förstås inte packas upp ännu)

Vad kul det måste ha varit att träffa folk som det var så länge sedan du såg!

Har skrivit om min första träff med valparna i min blogg idag, så det är bara du hoppar över och tittar när du har en minut :)

Postat av: filbert

okej måste kännas underligt att träffa någon
efter så lång tid. Undrar om de kände igen dej?
vi ses

/
Filbert

2007-03-30 @ 01:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback