Vågor

Humöret går i vågor just nu. Orkar inte ta tag i någonting. Ville inte gå och jobba i morse. Vill gå hem från jobb nu.  ORKAR INTE! Allt skriker inom mig.

Om man ska ge sig in på en analys beror det nog på de senaste veckornas stress, både hemmavid och på jobb. (Jobbet är ALLTID stressigt mentalt för mig.) Ekonomichefen säger att han bara skojar när han undrar hur långt jag kommit med det och det (han ställer frågan ungefär varannan gång han har rökpaus). Dock retar det mig mer o mer och det blir jävligt stressande i slutändan.

Vill ha mer tid för mina vänner, både de här och de långt bort. (Jag har t ex inte svarat i min gästbok på 3 veckor - vilket när stressen är som värst oxå blir ett stressmoment, ngt som måste göras). Det är egentligen bara trevligt att göra ju. *suckar tyst*.

Ladyn


Kommentarer
Postat av: Medicineman

tänkte bara berätta att jag älskar dig!

2007-02-19 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback