Fantastiskt snöväder!

Vilket fantastiskt snöväder! Det är precis som när vi var små!
I morse var jag dessutom först att pulsa i 30 cms drivor. Det var inte helt lätt och jag tyckte det kunde likställas med att gå av bussen tidigare, så i jag åkte ända fram med gott samvete. :)

Första bussen kom inte, men den andra gjorde och jag tackade chauffören glatt. Ett par hållplatser senare stiger dock en tantalanta som måste gnälla och muttra på bussarna som uteblir. Vad fan tror hon när det är sådant väder?? Jag är i alla fall glad att en buss kom.

Ladyn - in snow


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig att det är skönt att det iaf kom en buss. Jag undrar hur det kan vara så att tåg och bussar inte fungerar i Sverige under vintern när de till och med blir gjorda här och vi alltid har ett vinter halvår!?

2007-02-22 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback