Sluta på jobbet?

Fy vad allt känns trist just nu. Jag går i allvarliga tankar på att säga upp mig från jobbet. Det är inte realistiskt möjligt, men jag vill bara inte mer just nu.
Inte heller kunde jag räkna i hop frånvarotimmar under flytten till en hel semesterdag, utan de måste hamna på minuskomp i stället. JÄTTEKUL - NOT!

Ljuspunkten i det hela är att en kollega föreslog att jag skulle vara ledig den halva dagen vi jobbar på Valborg, så jag får lite sammanhängande ledighet. Krävs dock lite förberedelser för att underlätta för henne förstås.
Nu ska chefen bara godkänna det hela oxå.

Ladyn (som helst av allt vill njuta av tillvaron hemmavid)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan känna igen den där känslan. =( Hoppas du iaf får vara ledig Valborg!
Kämpa på! =)

2007-04-24 @ 22:00:20
Postat av: Emelie


Hur blev det? Får du vara ledig på Valborg?

Själv sitter jag just nu på flygplatsen i Florida och väntar på att det ska bli dags att borda planet. Ganska långtråkigt. Och sedan kan jag se fram emot 4 timmar i Detroit och 4 timmar till i Amsterdam... suuck

Nåja, på tisdag åker jag och hämtar valpen iaf. Så man har ju något att se fram emot. Och ska bli skönt att få sova i sin egen säng igen.

Hoppas du har en trevlig helg!

Postat av: Tommy

Bit Ihop!! Snart Kommer Lastbilen Med All Saltlakris, Då Mår Du Nog Bättre Ska Du Se! :-p

2007-04-28 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback