KRAV

Ladyn har börjat handla KRAV-märkt. Mest för att det säkert är nyttigare för kroppen, sen är det ju alltid bra att stödja en bra sak.

Hon tog steget ut i luften - hon föll och föll - det numera välbekanta pirret i magen tilltog.

Det händer emellanåt att jag drömmer att jag är högt uppe och måste ta mig ner - oftast genom att kliva rakt ut i luften. Jag gör det oxå, mest för att jag vet att det är en dröm vid det här laget. Det har absolut inget med död att göra, snarare att falla.

Jag är så satans höjdrädd vaken, så där kan jag leva ut det antagligen. *analyze this*

KRAV - lagom krav är bra, men för många orsakar bara tvärstopp.
Ladyn har smått panik - HJÄLP! Inne i en djup svacka på jobbet. Väntar på att det ska planas ut... men just nu är det väldigt deprimerande. Längtar bara hem... o vill försova mig för att slippa gå dit, men inte ens det kan jag intala mig att göra. *för lojal = dåligt samvete*

Nu ska Ladyn dricka vin! Skål o välkommen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att Ladyn köper kravmärkt! Själv har jag inte helt börjat med det. =/

Var vinet gott! =)
Kram

2007-04-23 @ 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback