Lycklig

Härligheter
- Det går underbart bra för älsklingen på IKEA och efter bara två och en halv månad diskuteras befordran framledes. Jag är så stolt över dig, älskade make!
- Sömn: Jag har sovit en hel natt! Underligt, men ack så skönt. Energy Boost AB.
- Fredag = snart helg!
- Jag fick en present i går - en jättefin svart klänning. *ler*
- Solen skiner ute (ska se om jag hinner en promenix på lunchen).

Mental note: Spara bloggen med jämna mellanrum, så att inte allt försvinner IGEN. (Blir tydligen utloggad om jag inte varit aktiv på en stund märkte jag).

Ha en härlig helg!
 Ladyn

Ps. Testa om kommentarfunktionen funkar vetja! *hint hint* :D


Kommentarer
Postat av: Malin Ekhamra

Oj.. fanns det en kommentarfunkrion?? *helt ovetande* Så kul att det går bra för din make. ( ovant att du är gift, ang det.. finns det någon bild på er man får se) Ha en superskön helg, det är du värd! Kram

2006-11-10 @ 11:32:21
Postat av: Ladyn

*ler* Kul att du lämnade en liten kommentar, Malin!
Jag ska se vad jag kan ordna gällande bilder (väntar dock fortfarande på bilderna som togs hos fotografen!!).
Hoppas solen skiner på er också! Kramar

2006-11-10 @ 11:49:58
Postat av: Medicineman

Om du vill ha mina kommentarer min älskade så får du dem absolut....

Så när skall den lilla svarta användas? :P

2006-11-11 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback