Busy busy

Puh... tiden bara springer i väg, vill skriva, men hinner inte riktigt alltid så mycket som jag vill.

I lördags jobbade jag hela dagen med ROT-avdrag som ej blivit beviljat. Fin övertid, men nu hoppas jag att jag slipper mer ROT.

Måndagen var en trevlig dag, då kom Filip på kvällen och vi kollade på Hajen 4. Jisses vad jag hade kul åt den, skönt att skratta så!

Igår var en väldigt underlig dag, jag väckte tuppen och var på jobb väldigt mkt tidigare än vanligt, men jag fick undan massa fakturor (drunknade i dem!). Min skumma huvudvärk som följs av ett sjuhelsikes humör dök upp under den sena eftermiddagen. Kan inte styra min (i många fall) omotiverade ilska över småsaker som dyker upp då - irriterande.
Maken lagade dock lite mat som han bjöd mig på och det hjälpte humöret ett par timmar. :)

Nya utmaningar på jobb: Det pratas om lite andra uppgifter för min del. Jag är sugen på att testa, tror stenhårt på mig själv i det här fallet.

Ha en fin onsdagskväll (Det okända på TV i dag!)
Ladyn

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback